گندم جونگندم جون، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

گندم طلائی ما

تولد پیش از موعد تو مهد

1397/2/27 21:45
536 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم از زمستون همش میگفتی تو مهد برام تولد بگیر،میگفتم تولد شما خرداده،میگفتی چراااا من خرداد به دنیا اومدمخندونک

منم تصمیم گرفتم هفته ی آخر مهد برات تولد بگیرم،تم تولدتم توت فرنگی انتخاب کرده بودی و برای پذیرایی هم ژله و پفیلا درست کردم و مربی تون گفته بود ساندویچ ندم چون اون روز دوتا تولد بود و بچه هام نمیخورن

انقدرررر ذوق میکردی و بهت خوش گذشت که واقعا خوشحال شدم برات تولد گرفتم،مامان آیلین ومامان دینا هم اومده بودن چون ما اینجا تنها بودیم و میشد دوتا مهمون داشته باشیم

دوستی تون همیشگی عشقدونه ها

مدل کیک هم خودم داده بودم و عالی در آورده بود

بچه های کلاس شما و کلاس کوچولوترها

از راست خاله ندا که مربی کوچولوهاست،خاله سمیرا که مربی شماست و خاله مریم که کمک مربی هستن

من یادم رفت عکس با روسری بندازم مجبور شدم یکم خط خطی کنمخندونک

انقدر خوشگل با چاقو رقصیدی،من که غش کردم براتمحبت

دوستهات هم لطف کردن و برات کادو آوردن،عروسک و آیلین زحمت کشیده،سبد بسکتبال و دینا جون و ماروپله هم خانم مدیر زحمت کشیدن

 

 

پسندها (10)

نظرات (8)

مامان مهسامامان مهسا
27 اردیبهشت 97 21:55
مبارکه😘🎈🎉
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
27 اردیبهشت 97 22:39
مباركه انشالله بسلامتي 😍😍😍
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
27 اردیبهشت 97 22:57
تولدت مبارک.
عمه فروغعمه فروغ
28 اردیبهشت 97 0:13
چه فکر خوبی کردید بیشتر کیف بچه ها برای تولدشون وجود هم سالاشون هستآرام...ان شالله خاطره شیرینی از این روز تو ذهنش بمونه...تولدش هم پیشاپیش مبارکمحبت
مامان منیژه و بابا مرتضی
پاسخ
ممنونممم از لطفتون,درسته خیلی بهش خوش گذشت
مامان صدرامامان صدرا
28 اردیبهشت 97 0:42
تولدت مبارک عروسک جشن کار خوبی کردین که تو مهد گرفتین بچه ها کنار دوستاشون بیشتر ذوق میکنن🤗😙🎂🎂🎂
مامان منیژه و بابا مرتضی
پاسخ
ممنونم دوست خوبم بله درسته,من خودم بیشتر ذوق میکردم
مامان ويهان جونمامان ويهان جون
2 خرداد 97 10:10
تولدت مبارككككك گندم مهربون ايشالله ساليان سال كنار مامان باباي مهروبنت شاد و سالم باشي
مامان منیژه و بابا مرتضی
پاسخ
ممنونم از لطفتون دوست عزیزم
گیلداگیلدا
5 خرداد 97 17:51
چه عالیگل تولدت پیشاپیش مبارک گندم جونمحبت
مامان منیژه و بابا مرتضی
پاسخ
ممنونم عزیزم❤
مامانیمامانی
19 خرداد 97 20:20
تولدت توی مهد هم مبارکمحبت