گندم جونگندم جون، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

گندم طلائی ما

آتلیه یک سالگی

1393/11/18 20:06
389 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره بعد از مدتهافرصت کردم عکسهای آتلیه یک سالگی گندمی رو بذارم،تعداد عکسها کمه چون بعد از گرفتن چند تا عکس دوربین خراب شد و ما نتونستیم عکسهای بیشتری بگیریم،البته همین چندتا عکس کلی انرژی ازم گرفت چون تنها بودم و شما هم اصلاهمکاری نمیکردی،ان شالله برا دو سالگی جبران میکنم و میبریمت ی آتلیه عالی

البته کیفیت عکسها خیلی خوب نیست چون از رو عکس،عکس گرفتم

 

 

 

 

 

 

من عاشق این عکسم 

پسندها (3)

نظرات (3)

گیلدا
19 بهمن 93 15:24
چه دخمل خوشگلی چه عکسای نازی بوووس
مامان منیژه و بابا مرتضی
پاسخ
مرسی خاله جون
آویسا
2 اسفند 93 15:58
چه دخمل نازی چه گندم طلایی جیگری.من همه وبلاگتونو خوندم و با افتخار لینکتون کردم.خوشحال میشم به ما هم سر بزنین.
سولماز
3 اسفند 93 21:53
چه وب ودختر نازی خدا براتون حفظش کنه از دیدن عکسها لذت بردم من هم سه قلو دارم خوش حال می شم با هم تبادل لینک کنم