گندم جونگندم جون، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

گندم طلائی ما

ماه نگار 107

1401/2/22 10:09
352 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقدونه

نگم برات که از مدرسه رفتن چقدرررر راضی هستی و معلم تونو دوست داری،اوایل که مدرسه ها حضوری شد خیلی گارد داشتم و می ترسیدم ولی الان که فکرشو میکنم میبینم از هر زمان دیگه ای هم این ماجرا شروع میشد من و خیلی از مامانهای دیگه همین حسو داشتیم

معلمتون خیلی همراهه و اصلا به شما استرس نمیده و دقیقا شرایط رو درک میکنه،یه ظهر که اومده بودم دنبالت تا منو دید گفت گندمم ماهه ماه،چقدررر اعتماد به نفس داره و من از حرف زدن باهاش کیف میکنم

برای رفت و آمدتونم که دیگه سرویس نگرفتیم و خودم میبرم و میارمت و البته آیلین هم با ما میاد

بالاخره عکسهایی که دایی یاسین عید ازت گرفته بود رو برام فرستاد

چون بعدتعطیلات عید ماه رمضون بود و مدرسه هم میرفتی اصلا فرصت نمی کردیم جایی بریم و فقط یه شب افطارمونو برداشتیم ورفتیم کاسپین که البته یخ کردیم

کاپشن منو پوشیدی

تو این ماه هم بابامرتضی اکثرا فروشگاه منظریه بود و ما هم بعد تموم شدن کلاسهات افطاری مونو برمیداشتیم و می رفتیم پیش بابا

بعد از افطار هم من و شما می رفتیم سمت پارک بانوان که نزدیکمونه و من می دوییدم و شما بازی میکردی

یه شنبه که شما و دینا کلاس نقاشی داشتی و آیلین هم کلاس زبان و مامانش نبود که برسونتش،من سه تایی تونو بردم کلاس

عید فطر هم رفتیم ماسوله،قبلش میگفتی میخوام همه ی سوراخ سمبه ها شو برم😉

ماسوله که بدون آش وباقالا نمیشه  

بعد از اینکه همه جا رو گشتیم اومدیم بیرون از ماسوله و یه گوشه نگه داشتیم و نهار خوردیم

بعد از نهار هم از تو روستاها رفتیم سمت ماسال،نگم برات که عین بهشتتتت بودن،وقتی رسیدیم ماسال بارون شروع شد و ما یکم زیر بارون تو بام سبز ماسال ایستادیم و دوباره اومدیم سمت فومن و شام هم رستوران زیتون فومن خوردیم و چون خیلییی خسته شده بودیم دیگه حس عکس نداشتیم

برای جشن روز معلم هم پول جمع کردیم و برای شماو معلمتون جشن گرفتیم که همه ی کارها با من بود و برای پذیرایی اون روز گفتم دست تنها نمی تونم و دوتا از مامانها دیگه اومدن و حسابی بهتون خوش گذشت

البته من یه آویز گلدون مکرومه هم بافته بودم که دادی به معلمت،چون دوست داشتی خودتم هدیه بدی

کاردستی تو مدرسه

پسندها (5)

نظرات (2)

گیلداگیلدا
1 خرداد 01 19:54
عزیزم ماشالله خانم شده خدا حفظش کنه😍
مامان منیژه و بابا مرتضی
پاسخ
قربونت برم عزیزم 💚
مهی❣️
26 خرداد 01 23:13
سلام خاله
چند وقته پست نمیزارید
مامان منیژه و بابا مرتضی
پاسخ
همین روزها پست جدید میذارم🥰