گندم جونگندم جون، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

گندم طلائی ما

بای بای پوشک

1394/8/5 18:08
1,353 بازدید
اشتراک گذاری

عشقدونه مامان بالاخره این مرحله هم تموم شد

بعد از تعطیلات عید قربون که برگشتیم پروژه شروع شد یعنی 12 مهر که شما 27 ماه و24 روزه بودی،5 روز اول خییییییلی سخت بود نمی اومدی رولگن بشینی و خیلی هم زود به زود جیش میزدی،هر راهی که فکر میکردمو رفتم،شبیه اسب وقورباغه و از همه سخت ترش مار غمگینمیرفتیم سمت دستشویی،کلی نقاشی میکشیدیم تو دستشویی،برای هر بار جیش کردنت بهت استیکر میدادم به قول خودت استیرچ ،...دیگه داشتم نا امید می شدم،یه چیزه دیگه هم بگم برات 3 تا شورت آموزشی خریده بودم ولی از وقتی که اونارودیگه نپوشیدم برات وچند بار گلهای قالی روآب پاشی کردی دیگه میاومدی دستشویی

روز اول همه ی شورت و شلوارهات خیس شده بود جوری که دیگه با پوشک میگشتی تابخاری گذاشتیم وخشکشون کردم،یه مشکل دیگه هم که داشتیم این بود که دوباره یبوستت عود کرده بود وبخاطر همین نمی نشستی رولگن،ولی روز 5ام که پی پی کردی دیگه جیشتم نگه میداشتی ونمی زدی و من هر 45 دقیقه میبردمت دستشویی.

تا یک هفته شب ها جیش میزدی آخه تو خواب خیلی شیر میخوری،چون میخواستیم بریم کیاکلا رفتیم یه بسته پوشک خریدیم که همون شب بیدارم کردی وگفتی جیش دارم،این بسته آخریو شورتی خریدیم آخه شورت دوست داری و میگی من آنم شدم شورت می پوشم پشش نمی پوشم(من خانم شدم شورت می پوشم پوشک نمی پوشم)

چندروزی نمی گفتی جیش داری ولی شلوارتم خیس نمیکردی من زود به زود میبردمت،الان هر 1:30-2 ساعت میگی جیش دارم،شلوارتو که در می آرم میگی بدو زود باش الان میریزه، وقتی هم جیش می کنی میگی دریــــــــــــــا شد

چند باری هم بدون پوشک بردمت بیرون و دور زدیم که اصلا خودتو خیس نکردی،بالاخره این مرحله هم تموم شد که کلا 1 هفته طول کشید

اینم جایزه اولین بار پی پی کردنت تو لگن

 

آخرین بسته ی پوشک

 

استکیر بازی تو دستشویی

 

 

دیوار دستشویی روپر استیکر کردی البته این استیکر ها همه جاییه خونه چسبیده

 

ومراسم بای بای پوشک

 

به قول بابا مرتضی اون شب خیلی همکاری میکردی برای این عکسها

 

 

 

 

                         عزیزمی عشقدونهبوس

 

پسندها (2)

نظرات (3)

گیلدا
7 آبان 94 11:47
آفرین دختر زرنگم چه عکسای خوشگلی داری
مامان منیژه و بابا مرتضی
پاسخ
مرسی خاله جونم,خدارو شکر خیلی همکاری کرد برای عکسها
آویسا
10 آبان 94 12:26
عزیزم آفرین دخمل طلایی.دریا شد خیلی باحال بود از این دمپایی آویسا هم دارهمبارکش باشه
مامان منیژه و بابا مرتضی
پاسخ
مرسی خاله جونم که به ما سر می زنید
آلیز
11 آبان 94 12:31
انواع شیک ترین شال و کلاه دخترانه و پسرانه و .... خانم ها و آقایون خوش سليقه از فروشگاه آلیز ديدن نماييد : http://alizeshop.mihanblog.com خواهشمندیم ما را لینک نمایید با تشکر