گندم جونگندم جون، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

گندم طلائی ما

خریدهای عیدانه

1395/12/27 22:50
411 بازدید
اشتراک گذاری

عشقدونه عکس لباسهای عید امسال تو میذارم برات تا یادگاری بمونه

امسال لباس ست دوختیممحبت

کلی گشتم تا کفش ست پیدا کنم،کفش مجلسی های دخترونه همش یه مدله و پاپیون داره یه جاش،ولی عاشق این شدم

اینم یه پیراهن دیگه که همش تنته تو خونه،تل اسمتم خودم درست کردم

ست اسپرت،وای که همه چیو صورتی میخوای میگفتی شلوار صورتی می خوام

لباس خونگی ها که افتتاح شدن

اینو خیلی دوست داری

این دیگه آخرشه،آخرین هنر نمایی مامان جووون،یه پانچ خرگوشی

این کوله پشتی هم مامان جون اینا که اومده بودن رشت برات گرفتن

و قضییه این ساعت،یه صبح بیدار شدی بهم میگی دیشب خواب دیدم بابا برام ساعت السا و آنا خریده،اتفاقا همون روزی بود که رفتیم و زگیلت و برداشتم،اینم شد جایزه خانم بودن اون روزت

امسال برای همه دستبند درست کردم که عیدی بدیم،این کیفم برای شما و مانیا جون درست کردم

 

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان ويهان جون
7 فروردین 96 12:19
سلام با آرزوي بهترينها براي شما سال خوب و خوشي براتون آرزومنديم
مامان منیژه و بابا مرتضی
پاسخ
فدای شما دوست مهربون
مامان گیلدا
15 فروردین 96 20:30
عزیزم خریدات مبارکه. سال خوبی باشه براتون