گندم جونگندم جون، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

گندم طلائی ما

یلدای 94

1394/9/30 20:04
361 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم یلدای امسال خودمون سه تایی بودیم،حسابی هم خوش گذروندیم،اولش قرار بود زهرا اینا بیان ولی مامانش صبح زنگ زد وگفت زهرا سرما خورده

اینم سفره ی ما،اولین باری بود که سفره میچیدمو خیلی لذت بردم

 

من توکاسه انار قاشق گذاشته بودم بعد از عکاسی دیدم توکاسه کنس شور هم قاشق هست،دیگه دخترم صلاح دیده اونجا هم بذارهچشمک

میگم ژست بگیر میگی من خوابم میاد

 

عاشق اناری با اینکه اصلا برات خوب نیست،ولی بهت یاددادم حداقل هسته هاشو نخوری 

 

فدای ژستهات

 

 

 

عکاسی هم که تموم شد دیدم مشغوله در آوردنه لباس هاتی 

 

 

پسندها (6)

نظرات (3)

مامان هانیه
8 دی 94 11:04
گندم جون با کمی تاخیر یلدات مبارک،ایشالا عمر شادی هات به بلندی یلدا باشه عزیزدلم
مامان منیژه و بابا مرتضی
پاسخ
ممنونم خاله جونم شما همیشه به ما لطف دارین
aylar
8 دی 94 12:47
سلام خوشحال میشم به من هم سر بزنید و در کانال تلگرام و پیج اینستاگرامم عضو بشید فعالیتم در زمینه ی طراحی تم تولد،بروشور،تقویم و... برای کودکان و بزرگسالان هست در ضمن ارتباط از طریق وبلاگم هم امکان پذیره channel: @aylardesign موفق باشید
گیلدا
8 دی 94 21:08
گندم جون یلدات مبارک قشنگم سفره تونم خیلی قشنگه