گندم جونگندم جون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

گندم طلائی ما

روزانه های بیست وپنج ماهگی

1394/4/19 15:41
364 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شاپرکم

دختر گلی مامان یک ماه بزرگتر شده و صد البته خانم تر،همچین برامون بلبل زبونی میکنه که دلمون غش میره،میگه سلام عییزم،اوبی؟ دوست داام 

وقتی بابا مرتضی میره بیرون میگه منم میامچشمک(کلا دوست داره همراه همه بره بیرون)

به باباش میگه نون بخر،ایش بخر... و یک عالمه دستور دیگه

دیشب داشت میوه میخوردتموم که شدگفت بازم مخوام گفتم تموم شد مامانی،به باباش میگه بخر بابا میگه چشم ،دخملی میگه بپوش بخر(بپوش همین الان بروبخرخندونک)

یبوستت که دست از سرت بر نداشته و دیگه بردیمت فوق تخصص گوارش کودکان،ایشون هم کلی آزمایش ودارو نوشت ویه عالمه رژیم غذایی،خداروشکر الان راحت شکمت کار میکنه، برای یک ماه دیگه بازم نوبت داریم 

بس که تو این مدت دکتر رفتیم،هر وقت میخوایم از خونه بریم بیرون میگی:بریم دتر(بریم دکتر)

خیلی شیر دوست داری راحت روزی یک لیتر میخوری،که دکتر گفته کمش کنیمغمگین

میگی ایش دولو مخوام(یه کوچولو شیر میخوام)،یه وقتهایی هم میگی:دیا بده(زیادبده)

وقتی سرتومیذاری رو بالش با یه حالت خوردنی میگی:آجش(آخیش)زبان

هر وقت بهت چیزی میدم میگی:میسی(مرسی)

تازگیا هم دوست داری این بالا شیر بخوری

 

غرق سریال شمعدونی

 

موقعی که امتحان داشتم،بین درس اومدم یکم استراحت کنم دیدم صدات در نمیاد

 

اومده بودی سراغ جزوههام،دقیقا همون حالتی که من درس میخونم هم گرفتی

فدای دخمل چپ دستم بشم

 

به این کش هام زیاد گیر میدی،تمام خونه پخش شده

 

 

مهمان ویژه سمینار مامان

 

 

موش موشی من نون بستنی رو بیشتر از خود بستنی دوست داره

 

چند روزی هم پروژه بای بای پوشکو شروع کرده بودم،خیلی همکاری نمیکردی،البته دکترتم گفته بود فعلا دست نگه دارم چون یبوستتو تشدید میکنه،برای همین فعلا بیخیال شدم

 

اون چند روزم با کلی رشوه استیکر و نقاشی مینشستی رو لگن

 

فکر کنم دخترم میخواد مکانیک بشهمتفکر

 

اینم یک مدل دیگه شیر خوردن  

 

گوجه بدست داره محله گل و بلبل میبینهخندونک

 

آماده شدیم بریم پاچ

 

عاشق الاکلنگی،فدای ذوق کردنت بشم مــــــــــن

 

 

اینم اسباب بازی جدید

 

 

خداروشکر عاشق مسواک زدنی،به خمیر دندون میگی دخدوخ

این اسباب بازی هم پرنیان جون همسایه مون برای شما کادوی تولد گرفتن

 

پوشکتم یکمی برات تنگ شده بود،آخه ماشالله از وقتی شکمت خوب کار میکنه تپلی شدی،میخواستم 4 پلاس بگیرم که گفتم این دفعه پریما پریمیوم بگیرم برات آخه فروشنده میگفت سایز چهارش از چهار پریما معمولی بزرگتره

اینم پوشک قبلی

 

البته 10 تا دونه کمتره،چون مصرفتم بالا رفته دیگه خرجمونم بالا رفته حسابی،قبلا روزی دوتا میبستم،سایز 4 هم 60 تایی بود برای همین یک ماه می موند،بعدش 4 شد 50تایی،الانم که 40 تایی شده که روزی 4 تا میبندیسوال

اینم پوشک جدید که وقتی میخوام عوضت کنم خودت میری این پوشکو میاری،آخه از قبلی هام داری هنوز،فکر کنم چون راحت تری بیشتر دوسش داری

 

اینم یک عینک خوشگل برای قرتی خانم خودم

 

مبارکت باشه عزیزم

راستی مامان جون برای تولد شما 200 تومن پول داد البته هنوز تصمیم نگرفتم چی بخرم برات،شاید گذاشتم روی پول ماشینت،یک ماشین بهتر بگیریم برات

                         دوستــــــــــــــــــ دارم یه دونه ی من 

 

پسندها (8)

نظرات (3)

گیلدا
20 تیر 94 17:38
ای جان دختر شیرین زبون
آویسا
24 تیر 94 13:18
ای جونم طوطی کوچولو هزار ماشاءا...
مامان منیژه و بابا مرتضی
پاسخ
مرسی خاله جونم،بوووووووووس برای آویسا جونی
رویــــا
2 مرداد 94 3:30
،،،،،،،،،،،،¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒¨€¨€ ،،،،،،،،¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€ ،،،،،،،،¨€▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€ ،،،،،،¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€¨€،،،،¨€ ،،،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€،،،،،،¨€ ،،،،¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€،،،،،،¨€ ،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€،،،،،،¨€ ،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€،،¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،¨€¨€▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€،،¨€¨€¨€¨€¨€،،،،¨€ ،،،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،،،¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،¨€¨€¨€¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€ ،،¨€¨€▒▒¨€¨€▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒▒¨€¨€ ¨€¨€▒▒▒▒¨€¨€▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒¨€¨€ ¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒¨€ ¨€▒▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒¨€¨€ ¨€¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€¨€¨€ ،،¨€¨€▒▒▒▒▒¨€¨€¨€▒¨€¨€▒▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒¨€¨€ ،،،،¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒▒¨€¨€▒▒▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،¨€▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒▒¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،،،،،،،¨€ ¨€¨€¨€¨€ سلام عزیزم وب خیلی جالبی داری کوچولوی قشنگی هم دارین به منم سربزنین خوشحال میشم نظریادت نره ممنونم...