گندم جونگندم جون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

گندم طلائی ما

و بالاخره روزی که منتظرش بودیم

1392/10/14 20:17
254 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم،شاپرکم 

میخوام از روزی بنویسم که متفاوت ترین روز زندگی من و بابا بود،شب قبل من و بابا ومامان جون عکسهای آخرین لحظات بارداری ذو گرفتم،منم ی شام سبک که ی بشقاب سوپ بود خوردم آماده میشدم برا فردا،باباجونم اومده بود که فردا باهامون باشه

اون شب راحت خوابیدم استرس نداشتم اما استرسو تو صورت مامان جون میدیدم،بابا اون شب تو پیج فیس بوکش نوشت:فردا صبح هدیه خدا به دستم میرسه،دخترم گندم به دنیا میاد

و صبح شد ساعت 6 بیدار شدم نماز خوندم بقیه صبحونه خوردند و ساکی رو که از هفته ی قبل برا شما آماده کرده بودم و برداشتیم و رفتیم به سمت بیمارستان،تو راه ی کمی استرس اومد سراغم راستشو بخوای باورم نمیشد،توی مسیر ی بارم نتونستم آیت الکرسی رو کامل بخونم اما خودمو و خودتو به خدا سپردم

وقتی رسیدیم بیمارستان من اولین نوبت عمل بودم و خوشحال بودم که منتظر نمی مونم،بهیوشی اسپاینال رو انتخاب کرده بودم تا بتونم بلافاصله بعد به دنیا اومدنت ببینمت اما نشد و من خیلی زود خوابم برد

و گندم به دنیا اومدبا 

وزن:3720 فدای دخمل تپلم شم

قد:50

ضریب آپگار:0.9

گروه خونی:O+  

وقتی منو از ریکاوری اوردن بیرون  هنوز خواب آلود بودم ولی بابایی رو یادمه که میگفت دخترمون خوشگل و تپله آخه من همیشه نگران این بودم که وزنت کم باشه

وقتی سرحال شدم گفتم که نتونستم ببینمت و به بابا گفتم بیارتت اما پرستار بخش نوزادان نذاشت و میگفت خودمون میاریم،ای وقتی ساعت حودودا 12 آوردنت ریز ریز گریه میکردی و پرستار داشت بهمون یاد میداد که بهت شیر بدم اما من اصلا متوجه حرفهاش نبودم و فقط میخواستم بغلت کنم

خوب شیر نمیخوردی آخه هنوز فکت جون میک زدن نداشت،تا شب خوب خوابیدی و به زور بیدارت میکردیم تا شیر بخوری ولی......شب بیدار بودی و مامان جون بود که بغلت کرد و تو اتاق راه میرفت تا گریه نکنی

صبح کارای ترخیصو انجام دادیم و اومدیم خونه و باباجون اون خروسی رو که از خونه آورده بود رو زیر پامون قربونی کرد،خروس نگو چه خروسی آبرو مونو برده بود بس که قوقولی قوقو کرده بود

وای خدای من باور کنم فرشته ای رو که 9ماه توی دلم بود رو جلوی چشم میدیدم،چقدر لذت بخشه ان شالله خودتم تجربه میکنی این حس رو شاپرک کوچولوی من                                                                                                                                       

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)