گندم جونگندم جون، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

گندم طلائی ما

ماه نگار 67

1397/10/17 22:55
434 بازدید
اشتراک گذاری

عشقدونه سلام

خاطرات این ماه و دو روز زودتر دارم برات میذارم،سرم شلوغه به خاطر همین از فرصتی که داشتم استفاده کردم

این ماه تو مهد جشن شب یلدا داشتین که یکشنبه 26 آذر بود و چهارشنبه اش هم عکاسی با تم یلدا داشتین،دوتا تولد هم داشتین که عکسهاشو برات میذارم

از آموزشهای مهدت بگم که خیلیییی یاد گرفتن حروف و دوست داری و همش تو کتابها و تو خیابون حروفی رو که یاد گرفتی پیدا میکنی و می خونی

از این ماه برنامه ی خوابتو عوض کردم و دیگه بعدازظهرها نمی خوابونمت و عوضش شب ساعت 9 می خوابی وصبح خیلی سر حالی

بعدازظهرها من یه چرتی میزنم چون شدیدا بهش نیاز دارم و هر بر بیدار میشم یه جوری خودتو سرگرم کردی،عاشق این کلاژ شدم

دخترک عاشـــــــــــــــــق پیتزا

تازگی ها این مدلی عکس میگیری

بعد مدتها رفتیم خانه ی بازی وروجک

یعنی کشته مرده ی اینم که یه جوری همه جا خودتو سرگرم میکنی

داری تو فروشگاه جورابهارو مرتب میکنی

برای خانم معلم نوشتی دوست دارممحبت

یه مدت بود میگفتی از زندایی یاد بگیر خودمون پیتزا درست کنیم،فکر میکردی بلد نیستم،یه شب رفتیم خرید کردیم و با هم درست کردیم،کلللللللی ذوق کردی که باهم داریم پیتزا درست میکنیم و همش ازم میپرسیدی از کی بلدی؟یعنی اون موقع که غذاهای دیگه هم درست میکردی پیتزا هم بلد بودی؟همش میخواستی مچمو بگیری که چرا زودتر درست نکردمخندونک

 

منتظرررررر

رفتی این سینی کیک و از تو اسباب بازی هات آوردی میگی بذار تو این،الانم داری باهاش دف میزنی مثلا

اینم پیتزامون

جمعه 14 ام بعد مدتها رفتیم کاسپین

البته بیشتر به خاطر آکواریومش رفته بودیم که خیلی برات جالب بود

محو ماهی ها بودی

تواین قسمت کوسه بود

به خاطر نور اونجا و اینکه نمی شد فلش زد عکسها تار شدن ولی حسشونو دوست دارم

هر چیو که میدی میگفتی این تو کارتون نمو و دوری بود

اینجا هم خود نمو و دوری و پیدا کرده بودی

و قسمت هیجان انگیز آکواریوم

تمساح دیدی میگی مامان میدونی تمساح دوزیسته

طبقه دوم آکواریم که خروجی هم هست یه شهر بازی هم درست کردن و او.جا هم یکم بازی کردی

برای نهار هم رفتیم رستوران ساحلی هیراد

دخترک خسته از بدو بدو

این کلاه و خاله پریا(پرسنل فروشگاه بغلی)برات کادو خریده

عروسک هم خاله مهسا خریده برات اسمشو گذاشتی جینا

پلیور امسالت که مامان جون برات بافته

پیراهن شب یلدا که اینم مامان جون بافته وپارچه دامنشو مامان دینا برات دوخته

تحقیقتون در مورد دوزیستان،آخه من مردم برای نقاشیت دخترک،همه شونم گل سر دارن

بعد هر مشق،نقاشی،... اسم خودتو آیلین و دینا رو هم می نویسی

کار با نخ و سوزن برای قوی شدن انگشتها و عضلات ظریف

تولد بازی های مهد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان گیلدا
23 بهمن 97 0:44
افرین گندم جون چه خوب مینویسی😘