گندم جونگندم جون، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

گندم طلائی ما

اولین روز مهد

1396/7/2 9:09
449 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم امروز 2ام مهر رسما مهد کودکی شدی،صبح بابا مرتضی دیرتر رفت اداره تا با هم شما رو ببریم مهد،اول از زیر قران ردت کردم و از خدا خواستم خودش مواظب امانتی که بهمون داده باشه وقتی گذاشتیمت و برگشتیم و بابا هم رفت یکمی دلم گرفت از تنهایی،الانم که دارم اینارو برات مینویسم منتظرم تا ساعت 12 بشه و بیام دنبالت دلم برات تنگ شده مامانی

31امرفتیم برای مهدت طبق لیستی که بهمون داده بودن خرید کردیم

من اسمتو روی برچسب نوشتم و تو می چسبوندی رو تک تکشون

شب قبل ساعت 10.30 خوابیدی و7 صبح خودت بیدار شدی،این برنامه همیشگی بشه که عالیه

برنامه ی غذایی تون،البته تو فعلا یکشنبه و دوشنبه و سه شنبه میری،برای میوه ها هم باید یه کاری بکنم آخه سیب و موز میوه ی ممنوعه ست برات،به خاطر یبوستت

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان گیلدا
3 مهر 96 0:48
اخی عزیزم ایشالله ورودی دانشگاهت😍
رویا
4 مهر 96 15:41
با سلام و درود: نرم افزار موبایلی تقویت حافظه کودک.- در این برنامه کودکان شما علاوه بر یادگیری اسامی حیوانات ، میوه ها و سبزیجات، نمادهای عید نوروز ، تشخیص افراد از روی لباس آنها ؛ حافظه تصویری خود را تقویت میکنند. لینک دانلود از کافه بازار : https://cafebazaar.ir/app/ir.sypna.memoryimprovementforkids لطفا دانلود و نصب کنید.سپاسگزارم.
مامان ويهان جون
12 مهر 96 12:34
بسلامتي عزيزم ايشالله راهيه دانشگاه كنين گندم جانو